zaterdag 19 oktober 2019

Clowns


Ik ben nog aan het begin van mijn blogcarrière en hoop dat jullie mijn kaartjes leuk vinden.
Ik vind het in ieder geval leuk als jullie bij me komen kijken. Suggesties zijn altijd welkom!

De clowns van Coby. 
Coby is verhuisd en heeft ons een heleboel spullen om te knutselen gegeven.



De kaart is een 3D met ook de paarse achtergrond van Coby.
Ik heb hem wel zelf gemaakt. 
De tekst is een snijmal die niet goed eruit kwam en ik heb hem dus zo geplakt.

Gezellig dat jullie langs zijn geweest en de groetjes Ida.

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Ida. Wat leuk om Coby een kaart te sturen met haar eigen clowns.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo , leuk dat je een blog bent begonnen !
    Hierbij een nieuwe volger !
    Wat een leuke kaart !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Ida
    Wat leuk dat je een blog bent begonnen ! Ik ben volger bij je geworden hoor !
    Je kaartje is zo leuk en vrolijk !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi en vrolijk kaartje Ida. Leuk dat je een blog begonnen bent. Je hebt er een volger bij.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk dat jullie hebben gereageerd, bedankt hiervoor. Als ik weet hoe ik op jullie kaartjes kan kijken ga ik dat zeker doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom in Bloggersland!!
    Het is zó gezellig om contacten op te doen en inspiratie bij elkaar te vinden.
    Dit kaartje vind ik heel erg leuk.
    Vrolijk en gezellig, en feestje om in je brievenbus te vinden.
    Groetjes, Daphne, fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat jij ook de stap gewaagd heb in blogland welkom!!
    Schattig kaartje is het geworden natuurlijk ga ik je volgen.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom in blogland, want kaarten maken en van anderen bekijken is leuk! Jouw kaart is heel geslaagd hoor.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je "blogland" gevonden hebt Ida en ik heb jou gevonden. Je laat al twee leuke geslaagde kaarten zien dus ik ga je zeker volgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen