vrijdag 27 december 2019

derde nieuwjaarskaart

3 maal is scheepsrecht, dus hier de derde nieuwjaarsjaart.
2 van de 3 heb ik gestuurd naar 2 vrouwen
 die dit jaar hun echtgenoten zijn verloren. 
Ik gun hen zeker een gelukkig nieuwjaar, dat zullen ze nodig hebben.


Het is voor mij een eenvoudige kaart.
De bonte basis, de tekst en het plaatje zijn van een oude kaarten gemaakt.
Een streepjes vel, lintje en de bloemen zijn van mijn hand.
Twee splitpennetjes, wat glitter en klaar is kees.

Ik wens een ieder een heel gelukkig 2020.

Proost Ida



5 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje met oude materialen! Soms is het zo zonde om zomaar weg te gooien, goed idee.
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed geworden dit kaartje !
    Zal zeker gewaardeerd worden !
    Wens je ook een mooi 2020!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaart met hergebruikte materialen die zeker gewaardeerd zal worden.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind het een heel mooi kaartje geworden juist ook door de leuke kleurtjes dat wordt zeker heel erg gewaardeerd.
    vast een heel mooi, gezond en creatief 2020
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Ida.
    Bedankt voor je 3e inzending.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen