zondag 16 augustus 2020

Liedesduifjes


Ik stuur altijd een felicitatie bij iedere trouwdag een kaartje
om familie en vrienden een fijne dag te wensen.


Deze kaart heb ik gemaakt om met de 2 sisters uitdaging mee te doen.
Borduren is de opdracht en dat doe ik graag.
Een donkergroene kaart en borduren op wit karton.
De 3d spreekt voor zichzelf.
De tekst staat op doorschijnend plastic en ik 
heb hem met tweezijdig plakband erop gezet.
Met borduren haal ik graag de hoekjes eraf, 
dan blijft je draad niet zo vaak hangen.

Ik kan alleen nog vertellen dat diegene
die hem ontvangen er blij mee zal zijn.
groetjes in deze hitte, Ida

 

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! dank je wel voor je deelname.
    groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Ida.
    Leuk dat je meedoet met onze borduur challenge, dankjewel.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen