zondag 20 september 2020

Schoenen

De pumps, een elegante schoen.


Lang geleden kon ik hier goed op lopen en dat was fijn
 omdat ik nogal klein was. (162) 
En dat ben ik allang niet meer. (158)

Maar de basis is een embossingmal met prikgaatjes.
Het grijsblauw heb ik uitgesneden en
de paars nopje zijn de embossing stippen.

Borduren vind ik al heel lang leuk,
ook de steekjes zijn in grijsblauw geborduurd.


2 zeegroene plakkertjes.
 De  kaart op een bijzondere manier gevouwen.
Eerst dubbel en dan de ene helft in drie.

Een zwart rondje gestansd met tekst en
dat is het weer.
Deze kaart doet mee met de "2 sisters on the blog".

Groetjes Ida Camman



 

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Ida met de schoen.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kunstige kaart.
    Heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan het bij meer challenge mee laten doen.
    4 Seasons vraagt om meer vouwen en volgens mij mijn hobby honk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi deze geborduurde pump Ida. Zeker voor een fan van mooie schoenen een leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je ontwerp heel mooi en knap gedaan maar helaas kan deze niet met onze challenge meedoen. Wij vragen namelijk een plaatje of een digi waar schoenen op staan.
    We moeten hem helaas verwijderen, jammer!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat een super leuke schoen heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen