donderdag 26 november 2020

Stansjes

Stansjes.


Zoals je ziet heb ik alleen stansjes gebruikt.

De groene kaart met daarop een wit karton.
En toen begon het, een achtergrond in het schuine drop motief.
Natuurlijk een kerstboom en de arrenslee met kerstman.
Dan de schone was aan de lijn en een tekst van een oude kaart.

Ik vind hem leuk en hij doet mee bij 52 weeks to Chrismas.
Sorry dat ik niet veel bij jullie ben gaan kijken maar ik mis op dit moment
de inspiratie. Ik denk dat het komt door de 5 overlijdens van dierbare in 1 jaar tijd.
Het zal wel weer goed komen.

Groetjes Ida.

 

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Ida. Heel leuke stansen heb je gebruikt en mooie ruit achtergrond.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi je kerstkaartje voor deze donderdag Ida, en neem je tijd hoor om al dat gemis te verwerken Dat komt altijd hard aan zeker als je zelf al een beetje op leeftijd bent...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje Ida! Ik vind de standjes leuk gedaan. En zeker de achtergrond met de ruitjes! Leuk dat je toch wel meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kerstkaartje, mooie combinatie van je stansjes, die ruitjesachtergrond is er heel mooi bij.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart met de was aan de lijn van de kerstman...de achtergrond is ook heel mooi.
    Sterkte met alles
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk kaart met de kleertjes aan de waslijn
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig met die waslijn met kleertjes Ida. Een mooie kerstkaart weer.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen