donderdag 11 maart 2021

Vakjes

Kerst is vakjes.


Een nieuwe stans van een vriendin en ik mocht hem maken.
Met die vakjes zag ik mijn kans schoon om weer eens van
oude kerstkaarten een nieuwe te maken.
Ik heb er 3 voor nodig gehad en mijn eigen labeltje. 

Omdat ik hem geslaagd vind ben ik opzoek naar misschien een ronde of een ovaal.
Wie weet waar ik die kan vinden ?


dit is de binnenkant en daar komt t.z.t. nog
een jaartal is.
Wat een lieve figuurtjes staan erop.

De kaart doet mee bij 52WTC.

Groetjes en eerst denken aan het voorjaar na de storm van vandaag.

Ida Camman.



 

9 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden hoor Ida! De ronde niet gevonden? Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Ida! Leuk idee om de vakjes met oude kerstkaarten te vullen. Heel mooi. En handig, al meteen jullie namen er op.
    De binnenkant is ook heel mooi.
    Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze layout kerstkaart Ida, de vakjes heel mooi opgevuld met je oude kaartjes...heel mooi gerecyled...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje is het geworden Ida.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een leuke mal.
    Ik hou wel van kaarten met al die vakjes erop.
    Wat ik heel leuk vind is dat je oude kerstkaarten gebruikt heb voor deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer een mooi kaartje leuk hoe je de vakjes hebt gevuld met de oud hollandse plaatjes
    als je de vakjesmal bedoeld in het rond is die te koop bij Marianne design
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart met al die vakjes. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super idee !!
    Ziet er leuk uit !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerstkaart
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen