donderdag 22 april 2021

de Eekhoorn

Eekhoorn


Vandaag met mijn nieuwe vierkanten snijmallen, tot 14,5 cm. gewerkt.
Een heel lief eekhoorntjes plaatje en de Merry Christmas stans,
tot een kerstkaart in elkaar gelijmd.
Donkerbruine kaart en randjes, het ruitpapier is blauw, groen en bruin
en past prima bij elkaar. Niet helemaal goed op de foto te zien, helaas.


De label is van hetzelfde karton als het middelste vierkant.



De tekst heb ik op de computer gemaakt.

Ik zend deze kaart naar 52 WTC.

Groetjes van Ida en ik hoop weer wat vaker van de partij te zijn.

 

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met mooie tekst, Ida! Leuk papier.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Ida met deze wens op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, een leuk kaartje heb je gemaakt, mooi
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie het geruite papier prima hoor en ik vind het héél mooi.
    De eekhoorn op deze kaart past goed, qua kleur, maar ik bij de kerst.
    Mooi om de tekst in de kaart te pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, bedankt dat je mee doet bij 52WTC, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen