dinsdag 26 november 2019

Herfst

In de herfst zijn er altijd mooie paddenstoelen .
Ik heb er een paar uitgekozen. Die ik gemaakt heb naar de sketch
van de 2 zussen.


Na het 3Dtje heb ik cirkels gemaakt en elk een
sierrandje er omheen.
De E bosser doet steeds weer goed werk, als je er maar leuke 
snijmallen hebt.


Na diverse papiertjes en een stempeltje met de tekst,
ben ik in de knopendoos gedoken.
Voor de jarigen in deze tijd een aardig kaartje.
Groeten Ida.

Deze 2 kaarten doen nog mee met de uitdaging van de 2 sisters.




Ik heb iemand beloofd om deze foto te laten zien.
Het was bij de kerstkaart met rendier.

groetjes Ida








7 opmerkingen:

  1. Een heel mooie herfstkaart met de paddenstoelen! Mooie kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes Ida! Echte herfstkleuren! Altijd mooi! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vrolijke herfstkaart heb je met onze sketch gemaakt Ida. Leuk dat je meedoet, dank je wel!
    Ben je al volger van ons blog? Zo niet, wil je dat dan nog doen anders kan je helaas niet meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren Ida, leuke kaartjes zijn het.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart Ida,
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi herfstkaartje mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen