donderdag 21 november 2019

kersthonden

Honden en blauw zijn niet echte kerstitems maar
voor mij als echte hondenliefhebber wel.



Naar aanleiding van een bewaard idee heb ik deze kaart gemaakt.
Diverse laagjes en stansen heb ik gebruikt.
Zelfs een stempel en dat is nog mijn zwakke punt.
Nu heb ik een stempelhulp gekocht en ga meer oefenen.
Met de doedels maak ik graag een vrolijke afwerking.
Dit is mijn nieuwe kaart voor 52 WTC.
Mijn eerdere kaartje was eigenlijk voor de vorige week,
maar dat was niet gelukt.

groetjes Ida.

7 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt een lief kerstplaatje met die hondjes, en in heel mooie kleuren! Kortom een echt mooie kerstkaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi hoor dit kerstkaartje Ida ..met een heel schattig plaatje erop

    dank je wel voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kerstkaartje met de lieve hondjes en waarom om niet.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echt Ida kaartje met de hondjes! Leuk gedaan hoor en de doedels zijn mooi van kleur! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar dat is toch echt een mooie kerstkaart Ida. Lief plaatje, mooie kleurtjes en leuk afgewerkt met die mooie bloem.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart geworden! Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Ida,
    Wat een schattige hondjes op je Kerstkaart.
    Heel erg leuk!
    De stempel zit daar prima hoor. Is niets mis mee!
    Ook het kantje eronder geeft mooi effect.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen