zondag 12 juli 2020

Jan 80 jaar


                                                                            Jan 80 jaar.


Het kiekje, daar is het toen begonnen.
Onze eerste zomer samen en er volgden er nog 62.

De stans met de vlinder heb ik gekozen omdat deze kaart mee doet 
met de challenge van Girlz Creative Crafts.
De kaart zelf is zo gekocht en was al embost met vlinders en door
mij bewerkt met de gekke krijtjes zodat ze beter uitkomen.
De cijfers en het kiekje heb ik gestanst en de tekst komt van een oude kaart.


Een lekker ding zeggen ze nu en
dat was ook zo.


De binnenkant is ook niet vergeten en de stansjes
vind hij heel mooi en daarom heb ik ze erop gezet.
De mooie hoek heb ik ook met de gekke krijtjes bewerkt.


Tot slot de afzender erop en het feest kan beginnen.

groetjes Ida



6 opmerkingen:

  1. Ik vind het een super mooi kaartje geworden, Ida! Erg leuk gedaan met de foto van Jan erin! Super! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jouw jarige Jan! Je hebt een leuke kaart gemaakt met zijn foto en de verschillende stansjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man super leuk deze kaart!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je man en wat een prachtig en origineel kaartje heb je gemaakt! Leuk die foto!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 80 jaar, dat kan tellen, mijn vader werd er onlangs ook 80.
    En al 62 jaar samen, super!
    Dankjewel voor ook deze deelname bij onze vlinderchallenge.
    Groetjes
    Nancy DT GCC

    BeantwoordenVerwijderen