donderdag 2 juli 2020

blauwe slee


                                                                            SLEE


Bij kerst hoort sneeuw al heb ik dat al jaren gemist.
Maar in de knutselwereld kan alle dus.....

Om te beginnen heb is blauw karton embosd.
De slee is zo gestanst in mijn bezit gekomen en was dubbel.
Ik vond hem te slap en heb er dus 2 van gemaakt en op geplakt.
Een velletje schoonmetselwerk doet denken dat hij buiten staat.
Maar alles is nep, ook de sneeuw die komt uit een potjes en de
ijspegels zijn gestanst. Net als de bloementooi.
Vierkanten split-pennetjes alleen gekozen om de passende kleur.
De tekst is weer van een oude kaart.



Ook de binnenkant heb ik versierd met wat gestanste- of gestansde
(wie weet het?) sierstripjes en label.
De label van rood en wit die ik met rode inkt wat fleur heb gegeven.
De strip met rode hobby dots maakt het voor mij af.

Ik wil de trouwe bezoekers van mijn blog bedanken voor de aandacht,

groetjes Ida

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, ja kesrt en sneeuw hoort bij elkaar ook al hebben we het hier (bijna) nooit..
    Maar leuk toch die blog wereld, vandaag weer lekker kerst en morgen vliegen de strand kaartjes weer om je de oren....
    gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje Ida! En wie geeft er om dat het nep is? Bij kerst hoort altijd sneeuw en sneeuwsterren. Ik vind dat leuk! Ook al hebben we hier bijna nooit sneeuw met kerst! Maar je kaartje is mooi geworden en leuk dat je er weer bij bent! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Ida, de slee staat al mooi klaar voor vertrek.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kerstkaartje met die mooie slee Ida...leuk opgemaakt met mooie accentjes
    bedankt voor je deelname
    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Ida! En ook leuk hoe je de binnenkant hebt gedaan.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi blauwe slee die zie je in de verte al aan komen, leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat een mooie kaart, die slee is prachtig en super versierd met bloemen ! Ook de binnenkant is mooi ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf zoals je de slee gebruikt hebt Ida, leuk met die stenen muur erachter. Het is een mooie kerstkaart.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, zoals al meer gezegd; op papier kan (bijna) alles! En dan is het toch leuk om een kerstkaartje met sneeuw te krijgen. Hier zal de ontvanger in december denk ik ook blij mee zijn. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en vrolijk kaartje! En ook nog een mooie binnenkant!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart heb je gemaakt ! geslaagd, leuk dat je ook de binnenkant hebt aangepakt
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen