donderdag 23 juli 2020

Kerstdieren


                                                                         De kersthond.


Als verzamelaar van honden maak ik regelmatig kaarten met honden.
Deze 3d is lekker fris van kleur en daarom het ik ook de 
achtergronden rood en groen gemaakt.
Wat kan je toch veel doen met de stansen.
De tekst is weer een oude kaart.


Niet alleen honden hebben mijn belangstelling
maar ook poesjes, alleen die verzamel ik niet.

Dit is de binnenkant van mijn kaartje en nu wel klaar.
Het plaatje is geknipt uit een oude kaart.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

GCC met een juli kerstkaartje
52 WTC met een kaartje,

Bedankt voor jullie bezoekje, groetjes Ida

13 opmerkingen:

  1. Het is een mooie kaart Ida, leuk het hondje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Ida. Schattig dat hondje en die poesjes.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuke kerstkaart geworden met die feestelijk aangeklede hond Ida. Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellig kaartje met een kersthondje en kerstpoesjes! Als ze elkaar maar niet zien! Want dan gaat het niet goed!haha! Fijn dat het gelukt is hé met het plannen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje met dat schattige hondje leuk plaatje met de poesjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuke kerstkaart, zo schattig met dat hondje ! Ik heb zelf een hondje, dus ik maak ook regelmatig "hondjes-kaarten" ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart met al die viervoeters...
    Fijne avond
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart met het schattige "kerst"hondje op de voorkant en de katten aan de binnenkant.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kerstkaartje heb je gemaakt! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstkaartje Ida...heel leuk met die kerstdiertjes erop..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik gebruik graag honden-en katten plaatjes op mijn kaarten, heel mooi deze kerstkaart met het grappige hondje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen