zaterdag 23 mei 2020

De knutselaar

                                                               Oranje blanje bleu


Deze kaart met duidelijk oranje heb ik voor mijn kleinzoon gemaakt.
Oranje omdat altijd zijn lieveling kleur is geweest en hij werd 27 jaar.
Hij vond hem in ieder geval mooi.

Zacht groen is de kaart met dus oranje karton daarna.
Een diagonale witte strook met een blauw lint.
De tekst heb ik met de stans gemaakt .
2 glans plakkers erop
en klaar is hij weer.

Leuk dat zoveel mensen me weer hebben gevonden en
bedankt voor jullie bezoek.

Is ga hem laten meedoen met 
"Girlz Creative Craft"

groetjes Ida Camman

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Ida voor je kleinzoon nog gefeliciteerd.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gereedschap is zó leuk voor een mannenkaart.
    De kleuren combinatie vind ik super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een stoere kaart voor je kleinzoon met zulk gereedschap kan een klusser goed uit de voeten en natuurlijk nog gefeliciteerd met zijn verjaardag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een leuke kaart Ida! Een echte mannenkaart voor een klusser! Ik vind hem top! Bedankt voor je bijdrage aan Girlz Creative Craft! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart voor je kleinzoon, leuk met de schuine lijnen.
    Dank je wel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen