vrijdag 8 mei 2020

Terug van weggeweest


Daar ben ik dus weer en wil even laten weten dat mijn blog het weer doet.
Dat na zoveel weken en zo plotseling, wel is het zeer veranderd.
Waarom  het zolang moest duren daar snap ik natuurlijk niks van.
Maar goed ik ben er weer, ik mag weer meedoen.


Een kerstkaart is nooit weg dan heb ik een voorraadje voor later dit jaar.
Het is een voorstelling van mijn kinderen en samen met mijn lievelingsdier altijd succes.
Met de stansen wat cirkels, rechthoeken, vrolijke papiertjes en een gekleurd knoopje 
heb je altijd een blij kaartje.

Een fijn weekend en tot blogs
groeten Ida Camman.

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer terug bent!!
    Mijn blog veranderd soms ook, zomaar, uit zichzelf.
    Geen idee waarom.
    Zeker in deze tijd is het heel fijn als we kunnen blijven bloggen!!
    Welkom terug.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh en je kaart..... 😊, vergeet ik dat nog.
      Wat een leuk plaatje, helemaal leuk als je je eigen kinderen erin terug ziet.

      Verwijderen
  2. Wat een lief leuk vrolijk kerstkaartje Ida.
    Fijn dat je er weer bent.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart heb je gemaakt fijn dat je weer terug bent
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lekker vrolijk kaartje met al je kindertjes erop! Leuk dat ie het weer doet en je weer mee kan doen met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohh gelukkig dat je er weer bent, vreselijk als die blogs een eigen leven gaan leiden...
    Je kaart is een schatje..
    Gezellig dat je er weer bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart !
    Fijn dat je blog het weer doet !
    Ik had ook problemen met Safari , nu met Google gaat het beter !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je er weer bent Ida. Vervelend als je blog zo moeilijk doet.
    Je kaartje is heel leuk!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je blog het weer doet Ida en dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas. Een mooie kerstkaart in nostalgische sfeer.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief kerstkaartje! Wat een vreemde zaak dat gedoe met je blog maar gelukkig doet alles het weer.
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen