woensdag 27 mei 2020

De molen

Waarom ik de tekst boven de kaart niet meer vanuit het midden kan maken snap ik niet, wie weet het antwoord???




Een gewoon plaatje van een molen is altijd iets voor mannen.
Ik denk niet dat er veel vrouwelijke molenaars zijn.

Het begint met een zwarte kaart, daarop bruinig karton met een streep
zwart en daarop weer een andere bruinige strook.
2 dubbele  rechthoeken in blauw bruin.
Dan de stansen erbij gepakt en wel een doedel, een hoek en bloemen.
De tekst is een stempel en zowel de rechthoeken als de tekst
zijn voorzien van ronde hoeken.

Ik heb alles verteld en ga hem nu laten meedoen bij 
"Girlz Creative Crafts"

Het is mijn derde deelname.

Groetjes Ida Camman


5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart !
    Heerlijk Hollands!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje met "daar bij die molen". Een mooie achtergrond! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kaart.
    Het plaatje van de molen is een mooi uitgangspunt, als je een Hollands kaartje maakt is een molen altijd leuk natuurlijk.
    De kleuren zijn heel "warm", doet mij denken aan ondergaande zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meedoet met onze uitdaging van Girlz Creative Crafs! een mooi Hollands kaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien geen vrouwelijke molenaars, maar toch wel veel vrouwen die van molens houden denk ik.
    Mooie kaart voor onze mannenkaart challenge!
    Dankjewel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen