maandag 18 mei 2020

Groenten

                                                                              Koken


Caroline je hebt gelijk over dat er veel meer plaatjes zijn
 over bakken dan koken en zeker groenten.
Dat het mijn aandacht heeft komt omdat ik
 mijn hele werkzame leven 
groenten heb verkocht en ook heel veel recepten gemaakt
 en aan mijn klanten heb uitgedeeld.

Nu even over mijn kaart. Wit als kaart en daarna
een stapeltje van
 groen, 
rood,
 oranje,
 groen,
 wit 
en geruit
met daarop een 3d met heerlijke groenten.
Afgewerkt met een bloem in passende kleuren en de tekst met stickers.

Deze kaart doet mee met de uitdaging van de 2 sisters.
Groetjes Ida Camman.

7 opmerkingen:

  1. Een "lekker" kaartje! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Ida, krijg spontaan trek.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er “lekker” uit !
    Heel leuk geworden!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje ziet er gezond uit hoor lekker verse groente
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk weer zo'n groentekaartje Ida! hier kan wel een lekker soepje van gemaakt worden haha.
    Leuk dat je nog een keertje meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersonthblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezonde, euh.... leuke kaart😉

    BeantwoordenVerwijderen