dinsdag 9 juni 2020

Bedankt


 Hieronder staat nog een kaartje voor iemand die we willen bedanken voor de spontane hulp  met boodschappen tijdens de  Corona tijd.


Met mijn nieuwe stempelhulp is het gelukt om hem
er strak op te krijgen, wel na 3 keer stempelen.
Hij is gedrukt in een gestanst en embossing bewerkt wit karton.
 Ook met een beetje kleur erop met de slimme krijtjes.
De tekst is een sticker die ik geverfd heb.
De rode kaart er achter is vrolijk en fris.


Binnenin nog een liefs labeltje ook uit de stansjes 
voorraad gehaald en de tekst geschreven en gestempeld.

Bedankt ook voor jullie bezoek aan mijn blog en
 veel plezier met onze gezamelijke hobby.

groetjes Ida

3 opmerkingen:

  1. Een mooie toepasselijke bedankkaart heb je gemaakt Ida. Fijn toch zo'n stempelhulp, het ziet er heel mooi uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook leuk.
    Ik zie het voor me, jullie hulp die op de fiets de boodschappen komt brengen bij jullie😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Ida en een stempel hulp vind ik zo`n uitkomst. Ik doe ook wel eens een extra papiertje onder het papier wat ik wil stempelen dat helpt weleens om gelijk in 1 keer te kunnen stempelen. Niet alle stempels hebben de zelfde dikte.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen