maandag 22 juni 2020

Griet



                                                                            Griet


Een aantal jaren had ik een campingvriendin die 
stervensbegeleiding wilde gaan doen.
Na een verpleegkundige loopbaan van 40 jaar op oncologie
was de ervaring riant aanwezig.
Maar om de stille uurtjes in te vullen vroeg ze mij om haar kaartjes te leren maken.
Maar helaas ze werd afgekeurd om haar leeftijd.

Wel is ze nog een aantal jaren met de nieuwe hobby doorgegaan en
dat resulteerde in veel lieve kaartjes aan mij.


Een jaar voor haar overlijden, aan kanker, stuurde zij me deze kaart.

Ter nagedachtenis aan haar wil ik hem laten meedoen
aan de challenge van "Girzl Creative Crafts".

Bedankt voor jullie aandacht voor deze geweldige vrouw 
die ik helaas al vele jaren moet missen.

groetjes Ida

4 opmerkingen:

  1. Ze zal voor altijd een speciaal plekje hebben in je hart! Een heel lief kaartje met een lieve brief erbij! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaart en brief Ida de herinnering blijft.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart van je vriendin, fijn om zo de herinnering aan haar te blijven koesteren!
    Fijn dat je met deze kaart meedoet met onze vlinderchallenge!
    Nancy DTGCC

    BeantwoordenVerwijderen