donderdag 11 juni 2020

Kerstverhaal


                                                                       Voorlezen


Heel lang geleden las mijn moeder bij het kaarslicht, 
een kerstverhaal voor naast de kerstboom .
Dat was een speciale gebeurtenis in mijn jeugd, waar wij kinderen altijd naar uitkeken.
Deze 3d deed mij daaraan herinneren .

De tekst is op de foto niet goed te lezen maar geloof mij maar dat er
duidelijk Prettige Feestdagen op staat, in zilver.

Dit al op een ecru kaart geplakt en het kan weer kerst worden.

Hij is opgebouwd uit 3 cirkels voor de challenge 
van de 2 sisters en kan ook meedoen bij 
52 weeks to christmas.

Ik vind het altijd leuk dat jullie mijn blog bezoeken
 en daarvoor dan ook mijn dank.

groetjes Ida

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Ida, leuk dat je hiermee aan je jeugd herinnerd wordt..echt een lief plaatje erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt met dit kereltje. Wat leuk dat je jeugd herinneringen boven komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje met dat schattige plaatje! Ik dacht dat hij stond te zingen maar voorlezen kan natuurlijk ook haha!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje mooi leuk die jeugd herinnering verwerkt op je kaart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk plaatje op je mooie kerstkaart Ida.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd Ida !!!!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt, leuk dat je jeugd herinneringen daarbij naar boven komen! Bedankt voor je deelname bij 52WTC!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Ida en nog eentje met een bijzondere herinnering! Dat maakt het extra mooi.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi verhaal bij dit leuke kaartje Ida!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooie kerstkaart, prachtige cirkels en plaatje, en ook een heel mooie herinnering ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig manneke op je kaart! Ik heb toevallig ook het zwarte rondje gebruikt! Grappig! Leuk dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi om een kaart te maken die je aan je jeugd doet denken.
    En mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk dat je nog een keer met een kaartje meedoet, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen